Retourbeleid

Ons retourbeleid? 

We bieden een 14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie. Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, neem dan binnen 14 dagen na levering van de artikelen contact met ons op of via info@ar-electronics.nl. Wij zullen u begeleiden bij het retourneren van uw bestelling aan ons voor een terugbetaling.  

Wel moet het aan onderstaande voorwaarden voldoen:

  • Het product is compleet met alle accessoires,

  • Het product is in nieuwstaat,

  • Het product is verpakt, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

  • Zorg ervoor dat het product niet kan schuiven of tegen elkaar aan kan schuren.

  • Zorg ervoor dat de doos goed dicht getapet zit, bij voorkeur alleen met doorzichtige tape.

Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

De volgende producten en services kunnen niet worden geretourneerd:

  • Videodragers, geluidsdragers en software waarvan de verzegeling is verbroken

  • Services of abonnementen waarvan gebruik is gemaakt;

  • Gepersonaliseerde producten (producten die speciaal voor jou gemaakt zijn, bijvoorbeeld met eigen logo).

Zend het product onder vermelding van het bestelnummer en artikelnummer terug naar:
AR-ELECTRONICS
Churchillweg 58 
1314 RH ALMERE

De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending en bijhorende kosten. 

Als je het product zelf naar ons opstuurt, dan vindt terugbetaling, normaal gesproken, plaats binnen 14 dagen na ontvangst en gecontroleerd is.

 Krijg ik bij het terugbrengen van een product mijn hele aankoopbedrag terug?

Ja, Indien jouw product aan de voorwaarden voor retour voldoet ontvangt u het hele aankoopbedrag terug. Als u het product méér gebruikt dan nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wilt houden voldoet deze niet meer aan de voorwaarden en is het product minder waard geworden. Het kan echter zijn dat het product na aankoop minder waard is geworden doordat het product (licht) beschadigd is, er onderdelen ontbreken, etc. In deze gevallen zullen wij deze waardevermindering in rekening brengen.

Wat is waardevermindering?
Als het product niet (volledig) aan de retoursvoorwaarden voldoet dan is het product minder waard. ar-electronics zal dan ook extra kosten moeten maken om het product een tweede leven te geven. Een deel van deze totale kosten kan ar-electronics als waardevermindering bij u in rekening brengen. De waardevermindering is afhankelijk van de staat waarin het geretourneerde product zich bevindt en kan variëren van 0 tot 100% van het aankoopbedrag

Ik wil mijn product retourneren. Hoeveel waardevermindering zit er op mijn product?
ar-electronics zal het product dat u wenst te retourneren beoordelen en een eventuele waardevermindering bepalen.

 Problemen met mijn bestelling

Heeft u een bestelling geplaatst voor meerdere producten? Het kan zijn dat het in delen wordt geleverd. Bijvoorbeeld omdat er een product niet op voorraad is of omdat het door verschillende vervoerders wordt geleverd. De kans is groot dat het missende product alsnog wordt geleverd. Heeft u maar één Track&Trace code gekregen of wacht u al een tijd op het missende product? Neem dan contact met ons op.

U kunt contact met ons opnemen via Facebook, Instagram of ons contactformulier.

Ik mis een onderdeel van mijn product

Sommige kleine onderdelen of accessoires worden goed verpakt in verpakkingsmateriaal en lijken daarom te ontbreken. Controleer dit altijd goed en neem contact op als er echt een onderdeel ontbreekt.

Het product is met schade geleverd

Het is natuurlijk nooit de bedoeling om een beschadigd product te leveren. Wij willen je vragen om hierover zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing.

U kunt contact met ons opnemen via FacebookInstagram of ons contactformulier.

Het product is net bezorgd, maar doet het niet

Dat is niet zoals we zouden willen! Neem contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.

U kunt contact met ons opnemen via FacebookInstagram of ons contactformulier.

 Bestelling annuleren

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Ziet u af van uw bestelling? Als het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling annuleren. Neem contact met ons op en dan helpen wij u graag verder!

U kunt contact met ons opnemen via FacebookInstagram of ons contactformulier.

Mijn bestelling is al onderweg, kan ik het nog annuleren?

Als uw bestelling is klaargezet voor verzending of al onderweg is, kunnen wij deze niet meer annuleren. U kunt het product weigeren aan de deur, zodat de bestelling wordt teruggestuurd naar ons magazijn. U kunt de bestelling ook aannemen en retourneren.

Wordt of is uw bestelling bezorgd bij een PostNL-punt? Als de bestelling na 14 dagen nog niet is afgehaald, wordt het pakket retour gestuurd naar ons magazijn. Ook kan je bij het PostNL-punt laten weten dat u het product wenst te retourneren, zodat zij het direct terug kunnen sturen.